H43 All Star Team - Mittsex

Dags för nästa position i mitt All Star lag. H43 har haft många bra mittsexor genom åren. Torbjörn Carlsson har redan nämnts i samband med vänstersex-positionen. En annan personlig favorit heter Tobias Fält som framförallt var en makalöst bra försvarspelare.

Men jag har fastnat för två andra spelare som jag ändå tycker sticker ut något. Olof Ask och Anton Månsson. Inbördes ordning de två emellan hade jag däremot inte helt lätt att bestämma mig för. Men Olof kändes något mer komplett än Anton när han lämnade H43, medan Anton kanske har större potential totalt sett. Men det är ju trots allt insatserna i H43-tröjan som man ska ta hänsyn till.

Den ordinarie platsen i mitt All Star lag går alltså till Olof Ask med Anton Månsson som en mycket meriterad back-up. Den besättningen på mittsex hade täckt behovet väl hos många klubbar i europa!

Kommentarer
Postat av: Blå Nilen

Håller med. Olof Ask var kanonbra i den blå tröjan. Och jag gillade också Tobias Fält.

2012-07-09 @ 08:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0