Dåligt påläst

Insåg precis att jag faktiskt gjort bort mig lite i mitt förra inlägg genom att vara dåligt påläst. Det visar sig nämligen att Lugi visst då reserverar platserna till årskortsinnehavare ända fram till 30 minuter innan matchstart. Bra gjort, det är precis så jag tycker att det ska fungera!

Men bara för att jag ska fortsätta att ha lite vatten på min kvarn så kom denna informationen på Lugis hemsida först igår. Alltså endast tre dagar före första slutspelsmatchen. Borde inte denna information delges årskortsinnehavarna personligen mycket tidigare. Varför inte lämna med en liten skrivelse redan vid säsongens start när man får sin årskort. Bara en tanke.

För att föräkra mig om att jag inte missat liknanade situation angående H43:s årskort letade jag på H43:s hemsida om biljett och årskortsinformation, men kunde inte hitta något alls om vad som gäller inför kvalserien. Hade varit skoj att veta vad mina två årskort är värda!

Tyvärr kan vi också konstatera att supporterresan till Ystad blir inställd. Man fick in alltför få anmälningar. Synd tycker jag. Här anstränger sig H43 för oss supportrar och gör sitt yttersta för att stötta laget. När det nu gick i stöpet denna gången lär det nog dröja innan man tar ett liknande initiativ igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0