Semester

Ja som ni märker har uppdateringen på den här bloggen den senaste veckan varit obefintlig. Mycket beroende på att det händer oerhört lite i handbollsverige just nu. Därför tar jag någon eller några veckors bloggsemester. Hur lång den blir beror helt och hållet på när det dyker upp något intressant att skriva om.

Om lite drygt två veckor drar försäsongen igång på allvar igen och strax därefter börjar träningsmatcherna dyka upp. Om inte förr är jag säkert tillbaka tills dess. Men titta gärna in då och då. Händer där något intressant så skriver jag givetvis om det. Min semester är inte ristad i sten så att säga.

Har ni någon intressant information ni kan tänka er att delge mig så kommentera i bloggen eller maila.
Ha det så skönt i det svenska sommarvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0