Kvällstankar

H43:s hemsida konstaterar nu i alla fall att det blev förlust. Så mycket mer får vi inte reda på, och det kanske är sådant vi får nöja oss med i framtiden!

Har dock via andra medier lyckats samla på mig lite, med betoning på lite information.

Om vi börjar med skadeläget så verkar Zoran vara 90% frisk i sitt knä. Inte illa att göra 9 mål i en elitseriematch om man endast kan spela på 90% av sin förmåga!
Vad gäller Espen så spelade han ungefär en och en halv halvlek idag om jag förstod det rätt, mer klarade inte hans fot som han fortfarande har känningar av.

För övrigt verkar det som om jag hade skapat mig en ganska rättvisande bild. Zoran och Johannes Sandgren var bra, till viss del och också Daniel Lindqvist. Däremot fick man aldrig igång kanterna. Precis som jag skrev tidigare ett ganska vanligt förekommande problem för H43.

Inför nästa match mot Drott hemma på lördag ska i alla fall Zoran och Espen vara 100%. Och det är ack så viktigt. Nu gäller det att börja ta poäng. Några segrar på Lindesberg och dem kan få vittring på allvar. Bespara mig det tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0