Dags igen

Matcherna duggar ganska tätt just nu. Ikväll är det bortamatch mot Aranäs i Kungsbacka klockan 17.00. Oerhört viktig match då Aranäs är ett av lagen vi gärna ska ha bakom oss när serien är slut! Som vanligt nu för tiden bryr sig inte H43 ett dugg om att ge inför info på hemsidan. Jag tycker detta börjar bli rätt bedrövligt faktiskt. Precis som en av mina besökare skriver i en kommentar så leder mer info till större intresse. Ett större intresse leder på sikt till mer publik. Mer publik leder till mer pengar och så vidare.

Just nu är kanske informationstörsten större än någonsin för oss H43 supportrar då skadeläget inför matchen är minst sagt ovisst. Nemanja är ju fortfarande borta. Men hur är det med Zorans knä? Och Espens fot? Dessutom har jag fortfarande inte en aning om varför Christoffer Fors inte spelade senast!
Nä H43, vi supportrar är inte kräsna. Men lite mer kan ni gott bjuda på!

Svårt att sia något om kvällens drabbning när man inte känner till förutsättningarna! Men jag hoppas att dem som gjorde det bra mot Malmö fortsätter så. Och om Zoran fortfarande känner av sitt knä så tycker jag inte att han ska spela! Det var faktiskt inte framåt det brast senast utan snarare försvarsmässigt och målvaktsmässigt med 34 insläppta mål.
Är lite besviken på Ola Anto och Jens Eriksson som inte alls kom upp i standard i mittförsvaret, här måste man upp ett snäpp!

Kom igen nu H43. Det blir tufft ikväll men alls inte omöjligt. En seger hade gjort framtiden lite enklare!


Kommentarer
Postat av: Birger Henningsson

Med risk för att vara tjatig så håller jag med dig.

Har jobbat frmaför datorn hela dagen och med jämna mellanrum kollat efter info om laget ikväll.

Detta bör absolut påtalas.

Jag tog upp detta på årssmötet men fick ingen positiv respons.

2011-02-06 @ 15:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0