Förlust mot Runar

I sista gruppspelsmatchen i Team Sportia Open blev norska Runar lite för svåra för H43 som förlorade med 25-28. Därmed står det också klart att IFK Kristianstad står för motståndet i morgondagens placeringsmatch.

En seger och två förluster är alltså facit så här långt i den här träningsturneringen. Betyget från mig blir så här långt helt okej men inte mycket mer.

Vilken klass Nordsjaelland och Runar egentligen håller har jag tvärr alldeles för dålig koll, men kan tänka mig att Nordsjaelland hade varit ett lag för den övre halvan av svenska elitserien och Runar ett lag för den nedre delen. Det som är glädjande är att man slagit en elitseriekonkurrent i Hk Aranäs.

Hur det rent spelmässigt har sett ut hoppas jag att vi får en artikel om på H43:s hemsida så småningom. Om inte någon läsare varit i Kungsbacka och kan förmedla sina intryck här på bloggen. I så fall är ni som vanligt välkommna att kommentera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0