Besökarantal och kommentarer

När jag startade den här bloggen gjorde jag det givetvis mest som en rolig grej. Men någonstans i bakhuvudet fanns också en vilja och en förhoppning att kunna dra mitt lilla, och ack så lilla strå till stacken för att på något sätt öka intresset för handbollen, och kanske framförallt H43.

Jag förstod också att risken var överhängande att endast mina närmast sörjande skulle följa den här bloggen med något som liknar kontinuitet. Och till viss del har det varit så också.

Dock har det den senaste tiden, efter ca 2 månaders bloggande, visat sig i besökstatistiken och på kommentarer på mina inlägg att det faktiskt är andra än mina närmast sörjande som hittat hit. Detta tycker jag är väldigt trevligt och det motiverar verkligen till att fortsätta skriva.

Kanske är det också så att med ännu mer tålamod ökar besökarantalet ännu mer. Hur som helst får ni som läser mer än gärna sprida ryktet om denna bloggen vidare till alla som kan tänkas ha ett intresse i att läsa den. Alla är varmt välkommna, men ska erkänna att det är extra trevligt med dem som har lite blå sympatier!


Kommentarer
Postat av: Birger Henningsson

Vi ses i baltiskan på söndag!

Där gick jag och tiitade på IFK Malmö under deras storhetstid på 70-talet.

Skall bli roligt att komma tillbaka och få se H43 vinna.

2010-12-17 @ 18:10:08
Postat av: Marianne

De närmast sörjande gläds med dig att din blogg läses och kommenteras av fler o fler!

2010-12-18 @ 17:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0